Madarak és egyéb állatok

2013.10.09. 08:51

Anthologymag083.jpg

Az enteriőr fotókat nézegetve feltűnt, hogy milyen sok helyen használnak madár motívumot dekorációként. Elkezdtem gyűjtögetni ezeket a képeket, aztán ahogyan keresgéltem, rátaláltam nagyon helyes rókára, kutyára, zebrára... . Amikor aztán a porcelán kutya gyűjteményt megláttam, akkor azt gondoltam, hogy ez a poszt ne csak a madarakról, hanem az egyéb állatfajtákról is szóljon és ne csak  harmonikus, hanem a "nyugalmat megzavaró" elemeket is tartalmazzon:-) Érdemes figyelni, hogy hol bújnak meg... például az első képen a fal mellett a padlón nyuszi is ül:-)

8Kitchenjustine hugh-jones.jpg

14_268.jpg

apdesign14_llucmajor.jpg

casa_paraty_fernanda_marques4.jpg

dutchdesignyearPress8.jpg

hollandparkCW123507.jpg

image10Brunswick Street North Fitzroy North.jpg

image4125 Underwood Street Paddington.jpg

marie29-585x780.jpg

melanieturnerinteriors10.jpg

nookarchtumblr_mo68gmY6kY1ruai1ko4_r1_1280.jpg

psarkitektur3.jpg

Sarah-Cave big leo8.jpg

Sarah-Cave big leo11.jpg

simonbajada14.jpg

terilynfisher2-12.jpg

tomdixoncoppershadejonasingerstedt.jpg

12_289.jpg

052613hildagrahnat8738075690_513c7fc91f_o.jpg

article_image-image.d16abe05-97c3-42e1-82ae-4b9eb4a9d01f.jpg

carldahlstedtmariatorget-6.jpg

davidaland3.jpg

Képek: innen

Szerző: Molnár J.

komment

Címkék: állatok madarak dekoráció

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

A bejegyzés trackback címe:

https://juniorhome.blog.hu/api/trackback/id/tr115558239

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

SarahConnor 2013.10.10. 08:40:47

Szépek!
A madaras dekorációt én is szeretem, minden formában. A madarak lényüknél fogva nyugalmat, békét árasztanak magukból.
A kerámia kutyák és egyéb állatok is tetszenek, de szerintem azokat nagyon könnyen túlzásba lehet vinni, illetve nagyon meghatározott hangulatú környezet kell hozzájuk. Ha már más állat, akkor művészi portrék a saját kedvenceinkről - ennek a pártját fogom, ami a 10. képen is látható (szürke falon kutyaportrék).
süti beállítások módosítása